اخبار

مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار: خبرنگاران در خط مقدم جبهه روشنگری و مبارزه با فساد قرار دارند قوه قضاییه حامی خبرنگاران،گزارشگران و رسانه های ضد فساد است

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه در آستانه روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران؛ طلایه داران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و تصریح کرد: خبرنگاران در خط مقدم جبهه روشنگری و مبارزه با فساد قرار دارند و امیدواریم با تلاش خویش، دین خود را به انقلاب اسلامی ، کشور و مردم ادا نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه محمد رضا شهریاری مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای رسانه، با قدردانی از زحمات همه خبرنگاران ، مدیران مسئول و سردبیران خبرگزاری ها،روزنامه ها و پایگاههای خبری-تحلیلی بویژه خبرنگارانی که اخبار عدلیه را بصورت شبانه روزی پوشش می دهند، فرار رسیدن روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت و نسبت به تعامل اهالی رسانه و دستگاه قضایی در پیشبرد برنامه های تحولی و اهداف عدالت گسترانه این دستگاه اظهار امیدواری نمود.

 

متن پیام مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه و در بزرگداشت مقام شهدایی که مظلومانه و غریبانه در خون خود غلطیدند به نام روز خبرنگار مزین گشته است.
خبرنگاران؛ طلایه داران عرصه شفافیت،آگاهی بخشی و فساد زدایی ، سرداران و سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی و جنگ نرم هستند که قدر و منزلت و تاثیر گذاری قلم و دوربین خود را باید بدانند و با آگاهی و اشراف بر جایگاه خطیر مسئولیت خود به جنگ دشمنان،فاسدان و بدخواهان بروند و باعث رجای مردم و دوستداران انقلاب اسلامی در احقاق حق و اقامه عدل شوند.

در دهه پیشرفت و عدالت و در آغازین ایام گام دوم انقلاب اسلامی، مجاهدت و خدمات این قشر تلاشگر و پیشرو در کمک به آگاهی عمومی،صیانت از حقوق عامه،مبارزه با فساد و تحکیم شفافیت، از چشم مردم،مسئولان و مدیران انقلابی پنهان نمانده است.

از یاد نبریم که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر استفاده قوه قضائیه از ظرفیت های قانونی در اجرای احکام اسلام، احقاق حق مظلومان، مبارزه با فساد، صیانت از حقوق عامه و حمایت از آزادی های مشروع تاکید نموده اند و جلب افکار عمومی و اعتمادسازی را نیز از کارهای اساسی همه دستگاه ها به ویژه دستگاه قضائی دانسته اند که تحقق اینها ممکن نیست جز با همت اهالی رسانه و خبرنگاران جهادی،مبتکر،متعهد و انقلابی.

 در همین راستا و بر اساس تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه، دستگاه قضایی حامی،مشوق و قدردان زحمات و خدمات خبرنگاران،گزارشگران و رسانه های ضد فساد است و دست همکاری به سوی این عزیزان برای پیشبرد برنامه های تحولی و عدالت گسترانه دراز می کند. بی تردید این بالاترین اطمینان،قوت قلب و تضمین به خبرنگاران و رسانه هایی است که بصورت مستند و قانونمند ، مفاسد را افشا و به اجرای عدالت کمک می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رسانه و تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب محترم رسانه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،خبرگزاری ها،روزنامه ها و پایگاه های اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران محترم و سخت کوش حوزه حساس و تاثیر گذار قضایی، توفیق روزافزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.  

                                         محمد رضا شهریاری
                                    مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه

  منبع : پرتال جامع قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران